Kapliczka św. Anny i św. Jana NepomucenaKapliczka na bagnieHala sportowa im. Bernarda i Zygfryda BlautówKościół pod wezwaniem św. Anny i św. JoachimaWidok na dzielnicę Karłubiec z dachu hali sportowejZdjęcie lotnicze dzielnicy KarłubiecPomnik ku czci ofiar I Wojny Światowej

Zebranie Wyborcze Mieszkańców Dzielnicy Gogolin-Karłubiec

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA GOGOLINA
z dnia 26 sierpnia 2024 r.

Na podstawie § 34 Statutu Dzielnicy Gogolin – Karłubiec nadanego Uchwałą Nr XXII/237/2020 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie uchwalenia Statutu Dzielnicy Gogolin – Karłubiec (Dz. Urz. Woj. Opol. z 2020 r. poz. 1088) w związku z Zarządzeniem Burmistrza Gogolina Nr OR.0050.168.2024 z dnia 8 sierpnia 2024r. w sprawie zarządzenia wyborów Sołtysów, Rad Sołeckich, Przewodniczących Zarządów Dzielnic i Zarządów Dzielnic zwołuje się na dzień 20 września 2024r. (piątek) Zebranie Wyborcze Mieszkańców Dzielnicy Gogolin-Karłubiec celem wyboru Przewodniczącego Zarządu Dzielnicy i Zarządu Dzielnicy. Zebranie odbędzie się o godz. 1730 w świetlicy Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gogolinie (ul. Krapkowicka 141).

Porządek zebrania:
1) wybór protokolanta;
2) sprawozdanie z działalności Zarządu Dzielnicy za czas kadencji, w tym sprawozdanie finansowe;
3) wybór Komisji Skrutacyjnej;
4) sporządzenie listy kandydatów na Przewodniczącego Zarządu Dzielnicy;
5) wybór Przewodniczącego Zarządu Dzielnicy;
6) sporządzenie listy kandydatów na członków Zarządu Dzielnicy;
7) wybór Zarządu Dzielnicy;
8) pytania i wolne wnioski.

Burmistrz Gogolina
Krzysztof Reinert

UWAGA!
Zgodnie z § 32 Statutu Dzielnicy Gogolin – Karłubiec prawo do udziału w głosowaniu na Zebraniu Wyborczym Mieszkańców Dzielnicy Gogolin – Karłubiec mają wszyscy stale zamieszkujący na obszarze dzielnicy, posiadający prawa wyborcze do Rady Miejskiej tj. osoby pełnoletnie stale zamieszkujące na obszarze Dzielnicy.
Wykaz osób uprawnionych do głosowania ustala się na podstawie spisu wyborców sporządzonego na potrzeby wyborów Rady Miejskiej. Mieszkaniec, który nie jest ujęty w tym spisie powinien najpóźniej w terminie do 4 dni przed ogłoszonymi wyborami Sołtysa i Rady Sołeckiej zgłosić chęć udziału w tych wyborach składając pisemny wniosek do Burmistrza (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 3 tel. 77 40 76 828), który dokonuje weryfikacji wniosku.
Przed wydaniem karty do głosowania Komisja Skrutacyjna będzie sprawdzać tożsamość wyborcy na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu z fotografią (pod warunkiem, że ustalenie tożsamości wyborcy na jego podstawie nie budzi wątpliwości). Wobec tego koniecznie jest zabranie odpowiedniego dokumentu (np. dowód osobisty, paszport, legitymacja studencka, prawo jazdy).

Pogoda
16 października
środa
Newsletter
Kalendarz
Kursy walut
1 EUR = 4,29 PLN
1 CHF = 4,57 PLN
1 USD = 3,93 PLN